Θεόδωρος Σαΐτης – Μπρικολέρ σε έναν παραπλήσιο κόσμο: Έκθεση ζωγραφικής στο Wisedog
Η έκθεση ζωγραφικής του Σαΐτη Θεόδωρου, με τίτλο “Μπρικολέρ σε έναν παραπλήσιο κόσμο”, παρουσιάζεται στο Wisedog.
Το Wisedog εγκαινιάζει την Παρασκευή 17 Νοεμβρίου στις 8:30 μ.μ. στον υπόγειο εκθεσιακό του χώρο την ατομική έκθεση ζωγραφικής του Θεόδωρου Σαΐτη, με τίτλο “Μπρικολέρ σε έναν παραπλήσιο κόσμο”. Η έκθεση περιλαμβάνει την παρουσίαση ζωγραφικών έργων και σχεδίων από το διαχρονικό σώμα δουλειάς του εικαστικού παραχωρώντας στο κοινό το βήμα για ένα παραδοξιακό κόσμο του δημιουργού.
Το ενδιαφέρον του εικαστικού επίμονα περιστρέφεται γύρω από την εξερεύνηση του θεματικού μοντέλου και των τοπίων οπού η παρουσία του τελευταίου φαντάζει να λαμβάνει χώρα.
Ο Μπρικολερ, ως έννοια, γίνεται η αφετηρία για μια διανοητική περιπλάνηση στα ανθρωπολογικά όρια της εικαστικής ερμηνείας. Σε αυτό τον παραπλήσιο κόσμο, ο θεατής καλείται να ερμηνεύσει τον μυστηριώδη όρο και να ανακαλύψει την ποιητική του μέσα από τις αντιλήψεις του δημιουργού. Τα παραδοξιακά τοπία που μας παρουσιάζονται αποτελούν την ενίσχυση της ανθρώπινης φιγούρας, διαδίδοντας ¨εσωτερικά¨ μηνύματα μέσα από την υλικότητα και τον χρόνο. Σε αυτήν την ενστικτώδη ατμόσφαιρα που δημιουργείται, η τέχνη γίνεται το παραπλήσιο της πραγματικότητας, μια πύλη προς έναν προσωπικό κόσμο που κρύβει μυστήρια που πρέπει να εξερευνηθούν.
ΜΗΝ ΧΑΣΕΙΣ!
-
Μυστήριο 151 A Rave Down Below: Ομαδική έκθεση στο Παλαιό Ελαιουργείο Ελευσίνας
-
Hilary Pecis & Lily Stockman – Nostos: Έκθεση στην γκαλερί Gagosian
Σε έναν ανέλπιστό ζωγραφικό κόσμο, ο άνθρωπος συνυπάρχει με το περιβάλλον του, αλλά ταυτόχρονα αλλοιώνει και τροποποιεί το τοπίο με τη μνήμη του. Ο ρυθμός αναδίπλωσης της χρωματικής φόρμας αναδεικνύεται ως το κυρίαρχο μέσο επικοινωνίας με τον απτό κόσμο, δημιουργώντας την αίσθηση της φυσικής παρόρμησής με το είδος του. Η ενίσχυση και η επικάλυψη των στοιχείων δημιουργούν μια ανατρεπτική αισθητική που προκαλεί τη σκέψη και την αναζήτηση πεδίων τόσο συμβολικών, όσο και ηθογραφικών.
Στην παράλληλη πραγματικότητα του κόσμου του δημιουργού, ο θεατής ανακαλύπτει παγανιστικά στοιχεία που συνθέτουν το ίχνος της έννοιας του όρου “bricolage”. Μίας διαδικασία δυναμικής παραδοξότητας ενός ανορθόδοξου σχεδιαστικού προτύπου βασιζόμενου στα πλαίσια «υπολειμμάτων» τοπικών παραγωγών. Ο παράδοξος αυτός κόσμος και οι μπρικολέρικες σκηνές προκαλούν τη σκέψη για τον ρόλο της τέχνης στην αναζήτηση της αλήθειας, της ομορφιάς και την πολυπλοκότητα της ανθρώπινης εμπειρίας.
Βιογραφικό Σαΐτη Θεόδωρου
Ο Θεόδωρος Σαΐτης γεννήθηκε στη Λάρισα το 1992. Την δεκαετία 12’-21’ δραστηριοποιήθηκε στον χώρο των Αθηνών, σήμερα ζει και εργάζεται στην Λάρισα. Από νεαρή ηλικία μαθήτευσε στα εργαστήρια ζωγραφικής της Δημοτικής Πινακοθήκης της Λάρισας, ενώ πλέον αποτελεί διδακτικό προσωπικό της στον τομέα της Ζωγραφικής. Σε βάθος δεκαετίας στην πόλη των Αθηνών ολοκλήρωσε πανεπιστημιακές σπουδές στο τμήμα Δημόσιας Διοίκησης του Παντείου, ενώ παράλληλα παρακολούθησε μαθήματα για την εισαγωγή του στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών, στο εργαστήριο των Π. Μπελτέκου-Δ. Σαρασίτη. Σπούδασε στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας στον τομέα της Ζωγραφικής και έχει ολοκληρώσει μεταπτυχιακές σπουδές στη Μεθοδολογία Κριτικής και Έκδοσης Ιστορικών Πηγών του Ιονίου Πανεπιστημίου με θέμα διπλωματικής εργασίας «Τέχνη και Εξουσία : Αφαίρεση και Διαμαρτυρία ως κοινοί παρανομαστές καλλιτεχνικής πρωτοπορίας τη δεκαετία του ‘70 στην Ελλάδα». Επίσης, έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές ειδίκευσης στον «Κοινωνικό και Αειφορικό Σχεδιασμό στην Αρχιτεκτονική Εσωτερικού Χώρου» με θέμα διπλωματικής εργασίας «Το “bricolage” στα όρια της έσχατης δομής. Ποια η γλώσσα της λογικής με βάση την αρχή «αυτό πάντα κάπου μπορεί να χρησιμεύει;». Το 2021 ξεκίνησε την δεύτερη εικαστική ειδικότητα του και πλέον διανύει το 4ο έτος ως σπουδαστής του τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με κατεύθυνση Νέα Μέσα Εικαστικών Τεχνών. Έχει συμμετάσχει σε εικαστικές εκθέσεις σε Αίθουσες Τεχνών της Αθήνας προσθέτοντας σημαντικές συνεργασίες στο ενεργητικό του.
Πηγή: culturenow.gr