Οικονομία

Σε τροχιά εκκίνησης από το Υπ. Υποδομών οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού

Δύο μεγάλα έργα και συγκεκριμένα οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού προς Ραφήνα και Λαύριο και η σήραγγα Ηλιουπόλεως μπαίνουν σε τροχιά εκκίνησης από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Όπως ανέφερε ο ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής μιλώντας χθες στο Olympia Forum: “Τόσα χρόνια δεν έχει γίνει κάποια σοβαρή συγκοινωνιακή μελέτη για το πώς θα πάει ο κόσμος εκεί, από το κέντρο της πόλης ή από το αεροδρόμιο”.

«Η υπογειοποίηση της Ηλιουπόλεως, η λεωφόρος Κύμης που έχει ήδη δημοπρατηθεί και έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση και οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού προς Ραφήνα και Λαύριο, είναι σημαντικά έργα. Αν δεν γίνουν αυτά τα έργα η Αθήνα το 2030 θα είναι μια απροσπέλαστη πόλη».

Αποκάλυψε δε πως το Υπουργείο Υποδομών έχει συμφωνήσει με την Lamda Development να κάνει δωρεάν τη μελέτη, προκειμένου το έργο να ωριμάσει πιο γρήγορα.

Στόχος του Υπουργείου για τη λεωφόρο Βουλιαγμένης είναι να “απελευθερωθεί” από τα φανάρια και να μετατραπεί σε αυτοκινητόδρομο που θα τροφοδοτεί οδικές αρτηρίες όπως η αστική σήραγγα, οι οποίες θα δρουν ως “συνδετικοί κρίκοι” μεταξύ των 3 δακτυλίων της πρωτεύουσας.

Σύμφωνα με τους μέχρι τώρα σχεδιασμούς το έργο προβλέπει την κατασκευή μίας σήραγγας μήκους λίγο παραπάνω από 3χλμ, με 3 λωρίδες ανά ρεύμα κυκλοφορίας, χωρίς εξόδους, που θα ξεκινά να βυθίζεται στο ύψος της Καισαριανής και θα καταλήγει σε σύνδεση με τη Λεωφόρο Βουλιαγμένης στο ύψος των συνόρων Αγίου Δημητρίου και Ηλιούπολης, λίγο νοτιότερα από τον σταθμό Μετρό του Αγίου Δημητρίου.

Ένα ακόμη σημαντικό έργο αφορά τις άλλες δύο επεκτάσεις της Αττικής Οδού, προς Ραφήνα και Λαύριο.

Η επέκταση προς Ραφήνα προβλέπει την παράκαμψη της Λεωφόρου Μαραθώνος και τα φανάρια των τοπικών και η άλλη προς Λαύριο προβλέπει διαπλάτυνση της υφιστάμενης οδού από Μαρκόπουλο προς το λιμάνι.

Σύμφωνα με τα όσα έχει αναφέρει υφυπουργός Δημοσίων Έργων Γιώργος Καραγιάννης, οι δύο αυτές επεκτάσεις θα περιλαμβάνουν και τη γραμμή του προαστιακού, ώστε τα δύο βασικά λιμάνια να αποκτήσουν σύνδεση με μέσα σταθερής τροχιάς.

Πηγή: thecaller.gr

Back to top button