Μετά την Pepsico και η Calsberg μεταφέρει παραγωγή στην Ελλάδα
Πληθαίνουν οι εταιρείες που μεταφέρουν την παραγωγή τους στην Ελλάδα, αν και όπως επισημαίνουν παράγοντες της αγορές πρόκειται για κινήσεις που δεν προσθέτουν υπεραξία στην χώρα.
Επί της ουσίας όπως λένε οι ίδιες πηγές αξιοποιούν το capacity των δικών τους μονάδων όπως είναι η περίπτωση της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας ή δίνουν φασόν σε εγχώριες βιομηχανίες όπως είναι η περίπτωση της Paepsico.
Έτσι αυττό που γίνεται είναι ότι μεταφέρουν πολύ μικρό μέρος της παραγωγής τους για να να μειώσουν τα λειτουργικά τους κόστη.
Χτες, Τρίτη η Ολυμπιακή Ζυθοποιιία ανακοίνωσε ότι συνεχίζει την υλοποίηση του επενδυτικού της πλάνου, με στόχο να συμβάλλει στην περαιτέρω εξέλιξη και τόνωση της ανταγωνιστικότητας της εγχώριας αγοράς μπύρας. Σε αυτό το πλαίσιο, ένα σημαντικό βήμα αποτελεί η εκκίνηση της παραγωγής του brand Carlsberg στην Ελλάδα από τον Ιανουάριο του 2023.
Η μονάδα παραγωγής της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, στη Σίνδο θα αναλάβει την παραγωγή του βασικού brand του ομίλου Carlsberg, σε κουτί των 330 ml. και των 500 ml., καθώς και σε όλους τους τύπους βαρελιών (Draught Master Flex & Modular και μεταλλικό keg).
Σύμφωνα με την διοίκηση «η έναρξη της παραγωγής της μπύρας Carlsberg στη Σίνδο, σηματοδοτεί και μία μεγαλύτερη ενεργοποίηση του brand στην ελληνική αγορά, καθώς το προϊόν θα κυκλοφορήσει εκ νέου και σε κουτί στη χώρα μας.
Παράλληλα, η μονάδα της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας δεν θα εξυπηρετεί μόνο τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς, αλλά και αυτές άλλων αγορών του ομίλου, που δεν διαθέτουν τοπική παραγωγή, μεταξύ των οποίων είναι οι αγορές της Νότιας Αμερικής, Μέσης Ανατολής και Αφρικής. Πρόκειται για μια εξαιρετικής σημασίας εξέλιξη για τον κλάδο της ζυθοποιίας, που συνεπάγεται και την αναβάθμιση της παραγωγικής μονάδας της Σίνδου, η οποία πλέον εξελίσσεται σε ένα παραγωγικό και εξαγωγικό κόμβο, με μεγάλες προοπτικές και κατ’ επέκταση νέο πλάνο επενδύσεων ως προς τη διαχείριση περισσότερων πρώτων υλών και υλικών παραγωγής».
Στο ίδιο μήκος κύματος και η ανακοίνωση της Pepsico η οποία ανακοίνωσε τον επαναπατρισμό του αναψυκτικού της “Ήβη” που παράγεται στη Ρουμανία. Και αυτό γιατί ο λεγόμενος “επαναπατρισμός” αφορά σε ένα πολύ μικρό κομμάτι του τζίρου της Ήβη επί του συνόλου των πωλούμενων αναψυκτικών της – Pepsi, 7UP, Ήβη – στην ελληνική αγορά.
Έτσι παρά το γεγονός ότι η PepsiCo Ηellas αποφάσισε να φέρει την παραγωγή της Ήβη στη χώρα μας, εκτός της συμφωνίας μένει το μπουκάλι PET του 1,5 λίτρου, το οποίο ουσιαστικά είναι ένας ισχυρός κωδικός από πλευράς πωλήσεων της σειράς Ήβη στην ελληνική αγορά, ενώ εκτός συμφωνίας παραγωγής στο κουτί μένουν επίσης η Pepsi και η 7Up που συνεχίζουν να παράγονται στη Ρουμανία.
Πηγή: thecaller.gr