Ελλάδα

Ηλεκτρονικά ραντεβού στην Περιφέρεια της Πελοποννήσου – Ψηφιοποιούνται όλες οι υπηρεσίες της

Στην ψηφιακή εποχή εισέρχονται σταδιακά οι υπηρεσίες και οι δομές της Περιφέρειας της Πελοποννήσου.

Σε συνέντευξη Τύπου, στην Τρίπολη, ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Δημήτρης Πτωχός, παρουσίασε την πλατφόρμα υποδοχής των ηλεκτρονικών ραντεβού της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

Συγχρόνως, παρουσιάστηκε και η 1η ηλεκτρονική υπηρεσία, η οποία αφορά την υποδοχή αιτήσεων υποψηφίων, νέων ιατρών, για εκτέλεση ειδικότητας στις δημόσιες δομές υγείας της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

“Εκατό πενήντα στελέχη της Περιφέρειας Πελοποννήσου εκπαιδεύτηκαν και συμμετέχουν στο νέο αυτό ψηφιακό τοπίο. Είναι γεγονός, πλέον, η μετάβαση της Περιφέρειας και των υπηρεσιών της, στην ψηφιακή εποχή. Ετοιμάσαμε την εφαρμογή για το ηλεκτρονικό ραντεβού του πολίτη με τις υπηρεσίες μας. Ετοιμάσαμε και την 1η ηλεκτρονική υπηρεσία για την υποδοχή αιτήσεων απ’ τους νέους γιατρούς, που ψάχνουν νοσοκομείο της Πελοποννήσου για να κάνουν την ειδικότητα. Στόχος μας είναι η επαφή και η επικοινωνία με τους πολίτες να γίνεται με διαδραστικό τρόπο. Θέλουμε να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας, θέλουμε να μηδενίσουμε τους χρόνους αναμονής και τις φυσικές παρουσίες των πολιτών στα γκισέ, θέλουμε να αποφύγουμε την γραφειοκρατία και τις καθυστερήσεις“, είπε ο περιφερειάρχης Δημήτρης Πτωχός.

Συνέχισε, λέγοντας, ότι “Οι υπηρεσίες που προσφέρονται είναι 795, σ’ όλες τις Περιφερειακές Ενότητες. Η χρήση της πλατφόρμας είναι άνετη. Το ραντεβού κλείνεται άμεσα. Επιδιώκουμε, μέσα απ’ αυτό, να ομογενοποιήσουμε όλες τις υπηρεσίες, ώστε αυτή η ομογενοποίηση να επιφέρει και τη δικαιοσύνη για τους πολίτες. Το επόμενο βήμα θα είναι όλες οι υπηρεσίες μας να προσφέρονται ψηφιακά“.

Το πεδίο, για την πληροφόρηση των διαθέσιμων θέσεων, για την ειδικότητα των πτυχιούχων της ιατρικής, σε νοσοκομεία της Πελοποννήσου, παρουσίασε ο αντιπεριφερειάρχης της ψηφιακής διακυβέρνησης Περικλής Νικολακέας.

Οι τρεις πλατφόρμες που παρουσιάστηκαν και είναι πλήρως λειτουργικές:

Εφαρμογή Ηλεκτρονικών Ραντεβού της Περιφέρειας Πελοποννήσου

Οι πολίτες, κάνοντας χρήση των κωδικών taxisnet, που διαθέτουν, μπορούν να προγραμματίσουν τα ραντεβού τους με τις υπηρεσίες της Περιφέρειας που επιθυμούν, λαμβάνοντας ενημερώσεις για την προετοιμασία, καθώς και ειδοποιήσεις μέσω email ή SMS. Επίσης έχουν τη δυνατότητα να αλλάξουν ή να ακυρώσουν τα ραντεβού τους, σύμφωνα με τις ανάγκες τους.

Η πλατφόρμα, προσφέρει χρονοπρογραμματισμό της εξυπηρέτησης, βάσει των αναγκών λειτουργίας, στατιστικές αναλύσεις αποδοτικότητας και αποτελεσματικότερο έλεγχο των υπηρεσιών. Η χρήση της πλατφόρμας, δεν απαιτεί υποδομές, καθώς λειτουργεί στο υπολογιστικό νέφος (cloud), προσφέροντας πολλαπλά επίπεδα πρόσβασης χρηστών και διαχείριση απεριόριστων κατηγοριών ραντεβού.

Η Εφαρμογή Ηλεκτρονικών Ραντεβού, αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο για την βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών και την ενίσχυση της εμπιστοσύνης προς την Περιφέρεια Πελοποννήσου, διευκολύνοντας την καθημερινότητα τόσο των πολιτών όσο και των υπαλλήλων.

Η πλατφόρμα Εφαρμογή Ηλεκτρονικών Ραντεβού, είναι έτοιμη να λειτουργήσει στην Περιφέρεια Πελοποννήσου, ενσωματώνοντας όλες τις Περιφερειακές Ενότητες. Μέσω της πλατφόρμας, οι πολίτες θα μπορούν να εξυπηρετούνται για περισσότερες από 300 διαδικασίες, διευκολύνοντας την καθημερινότητά τους και βελτιώνοντας την επικοινωνία με τις δημόσιες υπηρεσίες.

Ηλεκτρονικά ραντεβού σε 5+1 βήματα

  1. Είσοδος στην πλατφόρμα: https://booking.ppel.gov.gr/
  2. Σύνδεση στην πλατφόρμα μέσω των κωδικών Taxisnet του ενδιαφερόμενου
  3. Επιλογή της Περιφερειακής Ενότητας
  4. Επιλογή υπηρεσίας για τη διεξαγωγή του ραντεβού
  5. Επιλογή ημέρας και ώρας
  6. Επιβεβαίωση στοιχείων και οριστικοποίηση ραντεβού

Ψηφιακές Υπηρεσίες της Περιφέρειας Πελοποννήσου

Η πλατφόρμα «Ψηφιακές Υπηρεσίες της Περιφέρειας Πελοποννήσου» (https://eservices.ppel.gov.gr), είναι ένας σύγχρονος και εύκολος τρόπος επικοινωνίας και εξυπηρέτησης των πολιτών, προσφέροντας εύκολη και συνεχή πρόσβαση σε υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, διευκολύνοντας την άμεση επικοινωνία με τα επιμέρους τμήματα των υπηρεσιών και βελτιώνοντας τις συνθήκες εργασίας των εργαζομένων.

Βασικά Χαρακτηριστικά

Άμεση Εικόνα και Διαχείριση Αιτημάτων: Η πλατφόρμα παρέχει ζωντανή εικόνα όλων των αιτήσεων των πολιτών, απλοποιεί τις διαδικασίες, μειώνει τη γραφειοκρατία, και συντελεί στη βέλτιστη κατανομή των πόρων.

Στατιστικά Στοιχεία: Προσφέρει πληροφορίες για το πλήθος των αιτημάτων, τις τάσεις στις διάφορες υπηρεσίες και υποστηρίζει το decision making της Περιφέρειας.

Επεκτασιμότητα και Παραμετροποίηση: Είναι επεκτάσιμη και παραμετροποιήσιμη σύμφωνα με τις ανάγκες κάθε υπηρεσίας, καλύπτοντας απεριόριστο αριθμό κατηγοριών αιτημάτων.

Η ψηφιακή Περιφέρεια Πελοποννήσου σε 4+1 βήματα

  1. Είσοδος στην πλατφόρμα: https://eservices.ppel.gov.gr/
  2. Σύνδεση στην πλατφόρμα μέσω των κωδικών Taxisnet του ενδιαφερόμενου
  3. Επιλογή ψηφιακής υπηρεσίας
  4. Συμπλήρωση ηλεκτρονικής αίτησης και επισύναψη απαραίτητων δικαιολογητικών
  5. Οριστικοποίηση της αίτησης

Εφαρμογή Ιατρικών Ειδικοτήτων

Η πλατφόρμα «Εφαρμογή Ιατρικών Ειδικοτήτων» της Περιφέρειας Πελοποννήσου, είναι ένα καινοτόμο εργαλείο που παρέχει πληροφορίες για τις αιτήσεις των ιατρών που επιθυμούν να αποκτήσουν ειδικότητα στα νοσοκομεία της Περιφέρειας. Οι χρήστες μπορούν να ενημερωθούν για τις διαθέσιμες θέσεις ανά νοσοκομείο, τον αριθμό των αιτήσεων σε αναμονή και τον αριθμό των υπηρετούντων ιατρών.

Η πλατφόρμα στοχεύει στην ενίσχυση της διαφάνειας και στην αποτελεσματική διαχείριση των αιτήσεων ειδικότητας. Οι γιατροί μπορούν εύκολα να δουν τις ευκαιρίες και τις ανάγκες ανά νοσοκομείο, διευκολύνοντας έτσι τον προγραμματισμό της εκπαίδευσής και την επαγγελματική τους ανάπτυξης.

Η «Εφαρμογή Ιατρικών Ειδικοτήτων», αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο, για την υποστήριξη των νέων ιατρών στην Περιφέρεια Πελοποννήσου, βοηθώντας τους να λάβουν ενημερωμένες αποφάσεις για την ειδικότητά τους και να διαχειριστούν καλύτερα την καριέρα τους.

Πηγή: thecaller.gr

Back to top button