Δημοσκόπηση Marc: Δύσπιστοι οι καταναλωτές με το «καλάθι του νοικοκυριού»
Ένας στους τρεις καταναλωτές χρησιμοποίησε το “καλάθι του νοικοκυριού“, ωστόσο μεγάλο ποσοστό το βλέπει με δυσπιστία, σύμφωνα με το β’ μέρος της δημοσκόπησης που διενήργησε η εταιρεία Marc σε πανελλαδικό δείγμα 1.030 ατόμων το διάστημα 22 – 27 Νοεμβρίου 2022, για το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1.
Συγκεκριμένα, το 36,8% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι αγόρασε από τα προϊόντα που περιέχει το “καλάθι του νοικοκυριού” στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ, το 36,5% ανέφερε ότι δεν αγόρασε και το 25,7% είπε ότι είδε τη σχετική σήμανση στα καταστήματα.
Η πλειοψηφία των ερωτηθέντων 58,7% ανέφερε ότι το “καλάθι του νοικοκυριού” δεν μπορεί να συμβάλλει στην συγκράτηση των τιμών, ενώ αντίθετη άποψη εξέφρασε το 38,3% των ερωτηθέντων.
Μεγαλύτερο πρόβλημα η ακρίβεια
Σύμφωνα πάντα με τη δημοσκόπηση της Marc, η ακρίβεια είναι αυτή τη στιγμή το μεγαλύτερο -και με μεγάλη διαφορά από το επόμενο- πρόβλημα που καλείται να αντιμετωπίσει η κυβέρνηση της ΝΔ.
Συγκεκριμένα, το 68,8% των ερωτηθέντων αναφέρει ότι η ακρίβεια και η αύξηση των τιμών μπορούν να προκαλέσουν το μεγαλύτερο κόστος για την κυβέρνηση, έπεται το θέμα των παρακολουθήσεων με 12,5% και ακολουθούν η εγκληματικότητα και το θέμα Πάτση.
Πηγή: thecaller.gr