Εκτόξευση τζίρου για το efood
Επιπλέον 31 εκατ. ευρώ αποκόμισε μέσω προμηθειών που εισέπραξε από προμηθευτές της το efood, στη διάρκεια του 2021, καθώς είδε τον τζίρο του να εκτοξεύεται στα 112,8 εκατομμύρια ευρώ την ίδια χρονική περίοδο.
Ειδικότερα η Online Delivery, εταιρεία που βρίσκεται πίσω από την εμπορική ονομασία efood, πέτυχε τον διπλασιασμό των οικονομικών της μεγεθών, με τον τζίρο της στη διάρκεια του 2021, από τα 64,4 εκατομμύρια ευρώ το 2020, να φτάνει τα 112,8 εκατ. ευρώ πέρυσι.
Η αύξηση στον τζίρο της προήλθε κυρίως από την ενίσχυση των παραγγελιών της μέσω της πλατφόρμας efood, εισπράττοντας αυξημένες προμήθειες κατά 31 εκατομμύρια ευρώ από τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις, σε σχέση με τις προμήθειες που εισέπραξε το 2020. Επίσης ο κύκλος εργασιών της ενισχύθηκε από τη χρήση των υπηρεσιών προώθησης που πραγματοποιούν τα συνεργαζόμενα καταστήματα μέσω της efood, προκειμένου να εμφανίζονται σε πλεονεκτικότερη θέση κατά την είσοδο των χρηστών σε αυτή, ενώ και τα προτεινόμενα πιάτα αποτέλεσαν μία ακόμα μορφή προώθησης που προσέφερε αύξηση των εσόδων στην efood.
Σε ό,τι αφορά τα EBITDA της επιχείρησης διαμορφώθηκαν στα 28,87 εκατ. ευρώ από 31,85 εκαt. ευρώ το 2020 και τα κέρδη προ φόρων στα 23,24 εκατ. ευρώ από 28,91 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι ο δείκτης περιθωρίου EBITDA ανήλθε το 2021 σε ποσοστό 25,6%
Αύξηση προσωπικού
Σε επίπεδο προσωπικού, οι εργαζόμενοι πέρυσι ανήλθαν σε 576 άτομα (από 378 το 2020) με τις συνολικές τους παροχές να αγγίζουν τα €17,4 εκατ. από €12,04 εκατ. την αμέσως προηγούμενη χρονιά και €8,2 εκατ. το 2019.
Όπως αναφέρεται στην έκθεση διαχείρισης για την χρήση του 2021, η κατάσταση στην ελληνική αλλά και την παγκόσμια οικονομία, εξαιτίας της πανδημικής και της ενεργειακής κρίσης, αλλά και των γεωπολιτικών εξελίξεων στην Ουκρανία, δεν έχουν επηρεάσει σημαντικά την εταιρεία. Επισημαίνεται βέβαια ότι έχει προκληθεί αβεβαιότητα στις αγορές, αυξάνοντας περαιτέρω τις τιμές των προϊόντων και της ενέργειας, μειώνοντας παράλληλα το διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών.
Πηγή: thecaller.gr