Συνεχίζεται ο οργανωτικός μετασχηματισμός της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων με λειτουργία νέων Υπηρεσιών Φορολογικής Εξυπηρέτησης στην Αττική και ενσωμάτωση αρμοδιοτήτων στις κεντρικές φορολογικές υπηρεσίες ΚΕΦΟΔΕ Αττικής και ΚΕΒΕΙΣ Θεσσαλονίκης.
Οι εξελισσόμενες μεταρρυθμίσεις αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του στρατηγικού σχεδιασμού της ΑΑΔΕ για τον εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης, την αναβάθμιση της ποιότητας των υπηρεσιών και τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των φορολογούμενων.
Ειδικότερα, τη Δευτέρα 8/7:
1. μεταφέρονται στο Κέντρο Φορολογικών Διαδικασιών και Εξυπηρέτησης (ΚΕΦΟΔΕ) Αττικής οι αρμοδιότητες φορολογίας εισοδήματος, ΦΠΑ, ειδικών φορολογιών και μητρώου καθώς και εφαρμογής των διατάξεων περί τήρησης βιβλίων και έκδοσης στοιχείων από τις ΔΟΥ ΙΓ Αθηνών, Αμαρουσίου, Κηφισιάς, Κορωπίου, Παλλήνης, ΦΑΕ Αθηνών και ΦΑΕ Πειραιά.
Για θέματα που εμπίπτουν στις παραπάνω αρμοδιότητες, οι φορολογούμενοι εξυπηρετούνται ψηφιακά, από το ΚΕΦΟΔΕ Αττικής, στις εφαρμογές “Τα Αιτήματά μου” και “Τα Ραντεβού μου”, μέσα από την ψηφιακή πύλη myAADE (myaade.gov.gr) ή μέσω της εφαρμογής για κινητές συσκευές myAADEapp.
Ενόψει των παραπάνω αλλαγών, η λειτουργία των ψηφιακών υπηρεσιών της ΑΑΔΕ διαμορφώνεται ως εξής:
• την Παρασκευή 5/7 από τις 14:30, παύουν να είναι διαθέσιμες οι εφαρμογές “Τα Αιτήματα μου” και “Τα Ραντεβού μου” για τους φορολογούμενους των ΔΟΥ ΙΓ Αθηνών, Αμαρουσίου, Κηφισιάς, Κορωπίου, Παλλήνης, ΦΑΕ Αθηνών και ΦΑΕ Πειραιά,
• τη Δευτέρα 8/7 από τις 11:00, οι φορολογούμενοι θα μπορούν να κλείνουν ραντεβού ψηφιακά μέσω της εφαρμογής “Τα Ραντεβού μου” με τις νεοσύστατες 3η, 5η, 6η, 7η Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης και 1η και 2η Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης ΑΕ.
2. Αρχίζει η λειτουργία των νέων Υπηρεσιών Φορολογικής Εξυπηρέτησης Αττικής, σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα: