Lifestyle

Τηλεθέαση: Ποια εκπομπή τερμάτισε πρώτη στην πρωινή ζώνη;

Στη μάχη για την τηλεθέαση ρίχτηκαν για δεύτερο Σαββατοκύριακο οι πρωινές ενημερωτικές και ψυχαγωγικές εκπομπές στο 10:00-13:00.

Σε σχέση με τον ανταγωνισμό η ενημέρωση φάνηκε να έχει τον πρώτο λόγο και να σκαρφαλώνει ψηλότερα στους πίνακες της Nielsen, με τη Σίσσυ Χρηστίδου να καταφέρνει να κόψει πρώτη το νήμα στο δυναμικό κοινό και τον Νίκο Μάνεση στο γενικό σύνολο.

Πιο συγκεκριμένα, η εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι» σημείωσε στο δυναμικό κοινό τηλεθέαση 17,5%, ενώ το «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» βρέθηκε δεύτερο με 14,8%.

Ακολούθησαν οι «Δεκατιανοί» με 14% και το «Γεια Σου» με 10,1%.

Η τηλεθέαση για τη Μπέττυ Μαγγίρα έκλεισε στο 9,4% στο δυναμικό κοινό και για το δίδυμο Κρονάκη-Γιαγτζόγλου στην ΕΡΤ1 στο 2,8%.

Όσον αφορά το γενικό σύνολο, ο Νίκος Μάνεσης πήρε την πρωτιά στην τηλεθέαση με ποσοστό 18% και οι «Δεκατιανοί» ακολούθησαν με 17,1%. Η Σίσσυ Χρηστίδου σημείωσε 12,1% και η Μπέττυ Μαγγίρα 10,4%. Τέλος, το «Γεια Σου» άγγιξε το 9,7% και το «Δύο στις 10» το 3%.

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Χαμογέλα και πάλι – 17,5%

Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση – 14,8%

Οι Δεκατιανοί – 14%

Γεια σου – 10,1%

I love Σου Κου – 9,4%

Δύο στις 10 – 2,8%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση – 18%

Οι Δεκατιανοί – 17,1%

Χαμογέλα και πάλι – 12,1%

I love Σου Κου – 10,4%

Γεια σου – 9,7%

Δύο στις 10 – 3%

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.

Πηγή: zappit.gr

Πηγή: thecaller.gr

Back to top button