Τραγωδία στα Τέμπη: Ελεύθερος με όρους και ο έμπειρος σταθμάρχης που έφυγε νωρίτερα
Ελεύθερος αφέθηκε και ο δεύτερος σταθμάρχης, ο εμπειρότερος εξ όσων εργάζονταν εκείνο το μοιραίο βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου, με τη σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη.
Ειδικότερα, ο μόνιμος σταθμάρχης, ετών 50, κατηγορείται ότι τη μοιραία νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου, αντί να βρίσκεται στη θέση του μέχρι τις 23:00, εκείνος εγκατέλειψε το πόστο του από τις 22:10.
Ο σταθμάρχης απολογήθηκε με υπόμνημα στον ειδικό εφέτη ανακριτή και η απόφαση ήταν να αφεθεί ελεύθερος με τους όρους της εμφάνισης σε αστυνομικό τμήμα κάθε 15 μέρες, της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα και της καταβολής εγγύησης 15.000 ευρώ.
Τι υποστήριξε στο υπόμνημα
Ο ίδιος σύμφωνα με πληροφορίες ισχυρίστηκε ότι το δυστύχημα δεν θα μπορούσε να αποφευχθεί ακόμα και αν είχε σχολάσει στις 23:00 όπως όφειλε.
Και αυτό γιατί το τρένο έφτασε στον σταθμό της Λάρισας λίγα λεπτά μετά τις 23:00, γύρω στις 23:02.
Προς υπεράσπισή του κάλεσε να καταθέσουν τρεις συνάδελφοί του, δύο σταθμάρχες και ένας κλειδούχος ενώ βασική υπεραστική του γραμμή είναι ότι με βάση τον κανονισμό κίνησης του ΟΣΕ η αλλαγή της βάρδιας μπορούσε να γίνει από τη στιγμή που προσερχόταν στην εργασία του ο επόμενος σταθμάρχης.
Ελεύθερος ο συμβασιούχος σταθμάρχης, την Πέμπτη απολογείται ο επιθεωρητής του ΟΣΕ
Εξάλλου, την Πέμπτη 30 Μαρτίου, αναμένεται να απολογηθεί ο επιθεωρητής του ΟΣΕ, ο οποίος ισχυρίζεται πως την ώρα της τραγωδίας, στη θέση τους έπρεπε να βρίσκονται ως τις 11 και οι άλλοι δύο σταθμάρχες ο μόνιμος που απολογείται σήμερα και ο συμβασιούχος που απολογήθηκε χθες.
Υπενθυμίζεται ότι χθες, Δευτέρα (27/3) ο συμβασιούχος σταθμάρχης, μετά την απολογία του αφέθηκε ελεύθερος με εγγύηση 10.000 ευρώ και με τους περιοριστικούς όρους εμφάνισης σε αστυνομικό τμήμα δύο φορές το μήνα και της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα.
Ο 33χρονος κατηγορούμενος μετά την τραγωδία στα Τέμπη, ισχυρίστηκε, σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ πως:
«Ήμουν ενισχυτικός, δεν είχα την ευθύνη και τον πρώτο ρόλο στη διακίνηση των αμαξοστοιχιών».
Ο κατηγορούμενος συμβασιούχος σταθμάρχης έχει ήδη υποστηρίξει ότι η βάρδιά του ήταν 8ωρη, κάτι που ίσχυε έπειτα από προφορική συμφωνία με τον προϊστάμενό του, καθώς βάσει σύμβασης δεν μπορούσε να πληρωθεί υπερωρίες και ότι η βάρδιά του έληγε στις 10:00 το βράδυ.
Μάλιστα ανέφερε ότι, αν ήξερε πως χρειαζόταν να μείνει παραπάνω, θα το έκανε.
Πηγή: thecaller.gr